ترس شاهین نجفی از اعلام محل استقرارش
 
درباره وبلاگ


افکار آزاد=برداشت درست از زندگی...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 160614
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سقوط آزاد




ترس شاهین نجفی از اعلام محل استقرارش نشان دهنده کارکرد روزافزون شریعت شیعی در جهان است.

 

*

توهین به مقدسات شیعیان به بهانه افسون زدایی از جوامع در حال توسعه، در حقیقت بخش مهم و نوک پیکان سلطه گری فرهنگی جهان غرب است.برای تحمیل عناصر فرهنگی خود به جوامع دیگر، ابتدا باید عناصر فرهنگی حاکم بر آن جامعه را دچار تزلزل کرد.

یکی از مهمترین عوامل تثبیت و قدرت دهنده به عناصر فرهنگی یک جامعه، مقدسات حاکم بر آن جامعه است. به گونه ای که با تخریب این ستون های مستحکم به راحتی می توان فرهنگ آن جامعه را به نابودی کشاند.

غربیان که به غلط علت پیشرفت خود را در تقدس زدایی و جدا شدن از دین و معنویت و مقدسات جستجو می کنند، برای تسلط اقتصادی و سیاسی بر سایر جوامع در حال توسعه، باید در قدم اول زمینه های قداست زدایی را در آن جامعه فراهم سازند.

در مقابل این روند مبارزه با مقدسات و معنویات، شریعت پویای شیعه تا به امروز بیشترین مقاومت را داشته است. شیعیان نه تنها توانسته اند باورها و مقدسات خود در این طوفان تهاجم فرهنگی حفظ کنند بلکه تا حدود زیادی موفق به نشر این باورهای مقدس به سایر جوامع نیز شده اند.

همانطور که همه می دانیم در ایام محرم، شیعه و سنی، مسیحی و زرتشتی، یهودی و لائیک در ایران برای امام حسین(ع) احترام قائل هستند و عزاداری می کنند. نشانه های ترویج عشق و ارادت جهانیان به ائمه اطهار و ولایت و عدالت و سایر باورهای مقدس شیعه در دنیا به وضوح دیده می شود.

حکم ارتداد سلمان رشدی و مخفی شدن او از ترس کشته شدن برای اثبات شکست عملیات تقدس زدایی در بین مسلمانان و شیعیان، کافی است.

حکم ارتداد شاهین نجفیهمه ما شاهدیم که هر چقدر بیشتر به مقدسات شیعه توهین می شود، سال به سال ارادت مردم نسبت به ائمه اطهار و مراسمات معنوی شیعی بیشتر می شود.

اما شاهین نجفی که با توهین به امام هادی به دنبال نقطه عطفی برای شهرت دوباره خود می گردد، این روزها مجبور به مخفی شدن در پستوی کوچه و خیابان های آلمان شده است.

*
شاهین نجفی در بی بی سی فارسی

نجفی در مصاحبه با بی بی سی فارسی از بیان محل استقرار خود طفره رفته و می گوید برای حفظ جان خود مجبور است که به صورت مخفی زندگی کند.

او توهین به ائمه را آگاهانه و نوعی تابو شکنی که از دل و زندگی شخصی اش برمی آید می داند و تمام تلاشش را می کند تا اثبات کند که این آهنگ “توهین به مقدسات شیعه” نیست!

این در حالی است که او در آهنگی به نام “نقی” به ساحت امام هادی، امام زمان و همچنین امام خمینی و امام خامنه ای به شکلی زشت و بی پرده توهین های جنسی و غیرجنسی می کند.

ترس و دستپاچگی نجفی برای اثبات عدم توهین به مقدسات، اولین نشانه های نابودی و مرگ تدریجی اوست. دست و پا زدن هایی که دیگر فایده ندارد و تلاش بی بی سی و صدای امریکا هم برای تطهیر او به جایی نخواهد رسید.

شاهین نجفی

جالب اینجاست که هرگاه غرب، مقدسات مسلمانان را زیر سوال می برد و با واکنش محکم مردم مواجه می شود، سعی می کند تا اصل توهین را زیر سوال برده و اثبات کند که اصلا منظورشان توهین به مقدسات نبوده است.  اما این حناها دیگر برای ما رنگی ندارد.

حکم ارتداد غیرمستقیم شاهین نجفی از طرف یکی از مراجع شیعه، برای پیوستن او به تاریخ بس است. شاید این روزها کمی آوازه ی بی اخلاقی ها و توهین های او در بی بی سی و صدای امریکا پیچیده باشد ولی چندی نخواهد گذشت که شاهد به زباله انداخته شدن انسان های بی کارکردی چون او توسط اربابانشان خواهیم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : یکی